مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 08:302021-04-25اقتصادي

زباله سوز ساری به زودی بهره برداری می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با تاکید بر تکمیل پروژه های نیمه تمام گفت: زباله سوز ساری به زودی بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رازجویان ظهر یکشنبه در نشست با شهرداران استان، بر تسریع در عملیات اجرایی پروژه های عمرانی استان تاکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی استان به عملیات اجرایی پروژه های در دست احداث، سرعت ببخشند.

رازجویان با تاکید بر اینکه تعدادی از پروژه های مهم استان باید تا قبل از پایان دولت، به بهره برداری برسند، افزود: تسریع در عملیات اجرایی و افتتاح پروژه ها باعث افزایش امید و باور بیشتر مردم به نظام جمهوری اسلامی می شود.

رازجویان با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار داشت: عملکرد بهتر دستگاه های اجرایی و جلب رضایت عمومی، سبب افزایش مشارکت مردم در انتخابات می شود.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه شهرداری ها حق ندارند از کاندیدای خاصی در انتخابات شورای اسلامی شهر حمایت کنند، افزود: شهرداری ها بدون حمایت از کاندیدای خاص، باید فضای شهر را جهت مشارکت حداکثری فراهم کنند.

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی باعث تحکیم پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران می شود و تشویق مردم به مشارکت حداکثری یکی از وظایف دستگاه های اجرایی به خصوص شهرداری ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زباله سوز ساری به زودی بهره برداری می شود

زباله سوز ساری به زودی بهره برداری می شود