مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-04-25سياسي

«معنویت» برگ برنده سپاه است


مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه حاکمیت معنویت در سپاه برگ برنده آن است گفت: در حوزه اقتصادی به رشد دست نیافته ایم زیرا نه تنها معنویت حاکم نبوده بلکه نگاه لیبرالی باعث شده عقب بمانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام حسین علیی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سپاه اظهار کرد: خداوند متعال اساس خلقت انسان را بر پایه معنویت بنا نهاده و بستر مادی را هم ابزاری برای رسیدن به معنویت است.

وی عامل برخی از مشکلات جامعه را در نبود معنویت دانست و گفت: وقتی نگاه مادی گرایی و لیبرالی در جامعه حکمفرما شود نتیجه منهای معنویت خواهد بود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید به اینکه اساس خلقت بر مبنای تربیت و معنویت است است افزود: علت خلقت انسان رسیدن به سعادت معرفی شده و تحقق وعده الهی حق است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال خالق عقل است و بهترین روش های تربیتی و معنوی را در سیره خود داده و پیامبران عظیم الشان نیز سیره عقلایی پروردگار را ادامه دادند عنوان کرد: با این تفاسیر، معنویت، اصل عالم انسانیت است.

علیی با اشاره با اینکه در خصوص مجموعه سپاه، فرق این نهاد با ارتش های کلاسیک های دیگر در معنویت است گفت: رهبری همواره توصیه بر حفظ م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«معنویت» برگ برنده سپاه است

«معنویت» برگ برنده سپاه است