مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-04-25پزشكي

سالمندان قزوینی صرفاً پس از دریافت پیامک برای واکسن کرونا مراجعه کنند


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: با توجه به آغاز واکسیناسیون افراد بالای 60 سال، این گروه در استان قزوین صرفاً پس از دریافت پیامک به محل تعیین شده مراجعه کنند تا علیه کرونا واکسینه شوند.

- ایسنا/قزوین سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: با توجه به آغاز واکسیناسیون افراد بالای 60 سال، این گروه در استان قزوین صرفاً پس از دریافت پیامک به محل تعیین شده مراجعه کنند تا علیه کرونا واکسینه شوند.

محمدحسن ارداقیان در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: در اولویت دوم واکسیناسیون کرونا، افراد بالای 60 سال واکسن دریافت می کنند، همشهریان توجه داشته باشند که برای ثبت نام واکسن نیازی به حضور در مراکز بهداشتی نیست چرا که زمان و نوبت واکسن افراد برای آن ها پیامک می شود.

وی افزود: اطلاعات کلیه افرادی که مشمول دریافت واکسن کرونا هستند در سامانه سیب موجود است و دانشگاه علوم پزشکی قزوین برای همه افراد با توجه به سن و منطقه پیامک ارسال می کند تا فرد در مکان مشخص شده بتواند واکسن دریافت کند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: افراد سالمند برای ثبت نام واکسن به هیچ وجه به صورت حضوری به مراکز بهداشت مراجعه نکنند چراکه شلوغی و تردد خود باعث افزایش شیوع کرونا می شود، طی 2 روز آینده نیز نرم افزاری توسط دانشگاه علوم پزشکی قزوین در اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالمندان قزوینی صرفاً پس از دریافت پیامک برای واکسن کرونا مراجعه کنند

سالمندان قزوینی صرفاً پس از دریافت پیامک برای واکسن کرونا مراجعه کنند