مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-04-25پزشكي

هشدار در مورد مسافری از هند/نکات بهداشتی بیش از پیش رعایت شود


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ویروس جهش یافته هندی را بسیار کشنده تر و پر قدرت تر از سایر ویروس های کرونا برشمرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد مقابله با مبارزه با کرونا بودند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: برداشتن ماسک به این زودی ها ممکن نخواهد بود، حتی ممکن از در صورت عدم رعایت اصول و نکات بهداشتی شرایط بدتری در انتظار ما باشد.

بابایی با بیان اینکه متاسفانه طی هفته های اخیر شاهد سویه جدیدی از این ویروس به نام کرونای هندی هستیم، اظهار کرد: این ویروس قدرت شیوع و کشندگی آن به مراتب از سویه های قبل بیشتر است و در هند فاجعه به بار آورده است.

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اینکه از هفته آینده تزریق واکسن به افراد بالای 80 سال شروع می شود، گفت: قرار است سامانه ای طراحی شود که گروه های اولویت دار در آن خوداظهاری کرده و بعد از آن از طریق دانشگاه علوم پزشکی مطلع شوند که برای تزریق واکسن به کجا مراجعه کنند.

این مسئول افزود: بعد از اتمام واکسیناسیون دومین گروه اولویت دار به ترتیب تزریق واکسن به افراد بالای 75، 65، افراد با بیماری زمینه ای مزمن و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار در مورد مسافری از هند/نکات بهداشتی بیش از پیش رعایت شود

هشدار در مورد مسافری از هند/نکات بهداشتی بیش از پیش رعایت شود