مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-04-25اقتصادي

کمیته ای با رویکرد تولید و مانع زدایی در زنجان فعالیت می کند


در راستای تحقق شعار سال و پشتیبانی از واحدهای تولیدی استان زنجان کمیته ای با رویکرد تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها به صورت گسترده فعالیت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگام های موثر و عملیاتی برداشته باشد.

یگانه فرد تصریح کرد: واحدهای تولیدی که در استان دچار مشکل شدند می توانند از طریق اتاق بازرگانی زنجان به صورت کتبی مکاتبه کرده و یا با تماس با اتاق و ارتباط با بخش ویژه کمیته احیا واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل مشکلات خود را طرح کرده تا اتاق نسبت به پیگیری آن اقدام کند.

وی به تدوین و جمع بندی برنامه های اتاق بازرگانی استان راستای تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: این برنامه ها با نظرخواهی و جمع بندی پیشنهادات فعالان بخش خصوصی و برنامه ریزی اتاق زنجان به مسئولان ذیربط ارائه شده است.

رییس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه راه اندازی کمیته احیای واحدهای تعطیل و راکد یکی از برنامه ها و اقدامات اتاق زنجان طی سال گذشته بود، اظهار کرد: طی سال گذشته واحدهای تولیدی مشکل دار در استان شناسایی شد.

یگانه فرد گفت: در راستای تحقق شعار سال و پشتیبانی از واحدهای تولیدی استان زنجان این کمیته با رویکرد تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها به صورت گسترده تری در سال جدید فعالیت های خود را پیگیری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته ای با رویکرد تولید و مانع زدایی در زنجان فعالیت می کند

کمیته ای با رویکرد تولید و مانع زدایی در زنجان فعالیت می کند