مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-04-25سياسي

حمایت دستگاه قضایی کرمانشاه از مدیران شجاع و کارآمد/ گره ای از کار مردم باز کنید


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: پشتیبانی از مدیران شجاع و کارآمد در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز توسلی زاده امروز در نشستی با اعضای هیأت مدیره مناطق ویژه اقتصادی قصرشیرین و اسلام آبادغرب که به منظور ایجاد تسهیل کار در این مناطق برگزار شد بر ضرورت حمایت از تولید و سرمایه گذاری و حذف موانع تاکید و تسریع کرد.

وی ادامه داد: نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری با عنوان تولید، پشتیبانی و مانع زدایی در شرایط کنونی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و همه ما وظیفه داریم در این راستا اقدام و عمل کنیم.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه یادآور شد: مناطق قصرشیرین و اسلام آباد غرب به لحاظ موقعیت جغرافیایی دارای شرایط ویژه ای در حوزه تجاری هستند و می توانند بخشی از مشکلات را جبران کنند و نقطه عطفی در پیشرفت و توسعه استان باشند.

وی با اشاره به با اهمیت خواندن موضوعات اقتصادی، گفت: هر چه یک جامعه از لحاظ اقتصادی قوی ظاهر شود این قوت می تواند از نظر سیاسی نیز ظاهر شود و به چانه زنی بیشتر در جوامع بین المللی کمک کند.

توسلی زاده با خطاب قرار دادن مسؤولان مرتبط در حوزه تولید، خاطرنشان کرد: از همه مسؤولان و تمامی کسانی که می تواند گره ای از کار مردم باز کنند و به رفع قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دستگاه قضایی کرمانشاه از مدیران شجاع و کارآمد/ گره ای از کار مردم باز کنید

حمایت دستگاه قضایی کرمانشاه از مدیران شجاع و کارآمد/ گره ای از کار مردم باز کنید