مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-04-25سياسي

تشکیل دادگاه کیفری یک در کهنوج برای سهولت دسترسی مردم


دادگاه کیفری یک با مرکزیت کهنوج، استقرار یافته و پرونده هایی که در صلاحیت این دادگاه باشد از حوزه های فاریاب، رودبار جنوب، - ایسنا/کرمان رییس دادگستری کهنوج گفت: دادگاه کیفری یک با مرکزیت کهنوج، استقرار یافته و پرونده هایی که در صلاحیت این دادگاه باشد از حوزه های فاریاب، رودبار جنوب، جازموریان، قلعه گنج و منوجان در شهرستان کهنوج رسیدگی می شوند که خدمت ارزنده ای برای مردم این حوزه قضایی به شمار می رود.

سهراب سالاری در تشریح اقدامات حوزه قضایی کهنوج در سال گذشته، اظهار کرد: پیگیری راه اندازی سالن تشریح و موافقت اداره کل پزشکی قانونی استان انجام شده و پرسنل آن در حال گذراندن دوره های ویژه هستند و با راه اندازی این سالن، در آینده نزدیک هیچ جنازه ای به شهرستان های همجوار انتقال داده نمی شود مگر موارد محدود و خاص که امکانات این شهرستان پاسخگو نباشد.

وی افزود: درسال گذشته پیگیری های لازم به منظور ایجاد پایگاه امداد و نجات و امداد هوایی جنوب کرمان انجام شد تا در زمان بروز حوادث از قبیل تصادفات و حوادث غیرمترقبه، در کمترین زمان ممکن کار امداد و نجات و خدمات در این حوزه به شهروندان ارائه شود.

سالاری با اشاره به راه اندازی و تشکیل دادگاه کیفری یک در کهنوج بیان کرد: در گذشته برای رسیدگی به جرایمی از قبیل قتل، آدم ربایی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دادگاه کیفری یک در کهنوج برای سهولت دسترسی مردم

تشکیل دادگاه کیفری یک در کهنوج برای سهولت دسترسی مردم