مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-04-25سياسي

زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود


در انتخابات آنچه بیش از همه برای دلسوزان کشور و نظام و بویژه رهبر معظم انقلاب اهمیت داشته است میزان مشارکت مردم و سپس انتخاب اصلح ترین افراد بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح یکشنبه در نشست با رییس هیئت نظارت و مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان شهرستان گناوه گفت: از بدو پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بنیان جمهوریت نظام مقدس بر انتخابات و مشارکت مردم استوار است.

امام جمعه گناوه عنوان کرد: برگزاری هر کدام از انواع انتخابات در کشور آنچه بیش از همه برای دلسوزان کشور و نظام و بویژه رهبر معظم انقلاب اهمیت داشته است میزان مشارکت مردم در انتخابات و سپس انتخاب اصلح ترین افراد بوده است.

وی گفت: مردم غیور ایران اسلامی در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی علیرغم همه مشکلات و گرفتاری و توطئه های دشمنان، همواره پشتیبان نظام بوده اند و در عرصه های مختلف از جمله انتخابات با حضور فعال و چشمگیر خود موجب اقتدار و سرافرازی کشور در جهان شده اند.

حجت الاسلام رکنی حسینی افزود: هرگاه حضور مردم در عرصه های مختلف پررنگ بوده است این پیام را به جهانیان رسانده که انقلاب اسلامی و نظام مردمی و از همدیگر جدا نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود