مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-04-25سياسي

ایجاد مرکز نوآوری انرژی کازرون؛ توسعه علمی غرب فارس


راه اندازی مرکز نوآوری انرژی در شهرستان کازرون در آینده نزدیک، که براساس یک تفاهمنامه بسترهای آن فراهم شده است؛ می تواند مسیر توسعه علمی غرب استان فارس را در حوزه انرژی، - هموار کند.

رییس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، یکشنبه 5 اردیبهشت به خبرنگاران گفت: به دنبال انعقاد تفاهم نامه دانشگاه سلمان فارسی کازرون با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که با پیگیری ها و حمایت های دکتر عباسی دوانی، نماینده مردم در مجلس و با هدف حمایت از نخبگان و کمک به رفع بخشی از مشکلات اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی، مرکز نوآوری انرژی این دانشگاه به زودی راه اندازی می شود.

دکتر غریب فاضل نیا، افزود: با راه اندازی این مرکز علمی، علاوه بر حمایت عملی از فارغ التحصیلان و شرکت های دانش بنیان، فرصت مناسبی برای اشتغال جوانان و متخصصان دانشگاهی منطقه فراهم خواهد کرد.

رییس دانشگاه سلمان فارسی کازرون با قدردانی از نماینده مردم شهرستان های کازرون و کوهچنار برای تحقق این مهم، به پتانسیل های شهرستان کازرون برای استقرار مرکز نوآوری انرژی اشاره و تحقق این رویداد را پایه مناسبی برای توسعه هرچه بیشتر شهرستان قلمداد کرد.

او خاطر نشان کرد: علاوه بر وجود حوزه نفتی خشت در شهرستان کازرون، این شهرستان به واسطه قرارگیری در پس کرانه های خلیج فارس و موقعیت مناسب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مرکز نوآوری انرژی کازرون؛ توسعه علمی غرب فارس

ایجاد مرکز نوآوری انرژی کازرون؛ توسعه علمی غرب فارس