مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-04-25اقتصادي

استقرار مشاغلی برای رونق وبهره وری منابع توسط بنیاد برکت


بنیاد برکت با سرمایه گذاری و فراهم کردن فرصت های اقتصادی در بخش کسب وکارهای خرد و خانگی باید باعث اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم برای متقاضیان شده و استمرار و پایداری را دنبال کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از صومعه سرا، مجری توسعه کارآفرینی اجتماع محور بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) امروز در جلسه دهیاران بخش مرکزی با اشاره به راه اندازی طرح های اشتغال زایی اجتماع محور بنیاد برکت در روستاهای بخش مرکزی اظهار کرد: تسهیلگران بنیاد برکت محوریت اصلی و جهادی طرح اشتغال در روستاهای گیلان را بر عهده دارند.

یاسر رمضان نژاد از  آغاز فعالیت بنیاد برکت در روستاهای هدف بخش مرکزی تا هفته آینده خبر داد و گفت: مشاغل استقراریافته در حوزه طرح سحاب باید در محوریت مشاغل پایدار و توسعه محور قرار گیرد و سیاست های ابلاغی از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز در این راستا و مبنی بر محرومیت زدایی و توانمندسازی مناطق محروم و کمتر برخوردار است.

وی با اشاره به اهداف بنیاد برکت در مسیر اشتغال زایی که رونق اقتصادی جوامع کمتر برخوردار را دنبال می کند، تصریح کرد: علاوه بر توسعه اقتصادی، توسعه اجتماعی نیز محوریت کار بنیاد برکت برای ایجاد یک سیستم همه جانبه نگر به طرح اجرایی است که با این هدف تشکیل نهادهای اجتماعی در روستاها در قال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار مشاغلی برای رونق وبهره وری منابع توسط بنیاد برکت

استقرار مشاغلی برای رونق وبهره وری منابع توسط بنیاد برکت