موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - آناهيتا همتي - كاپيتان استقلال - مستمري مددجويان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - شوراي نگهبان - كاراته دختران - بازسازي خود - مهرعلي باران - مشيرغفاري - بريل امبولو - ارزشمندترين بازيكنان جهان - افزايش ظرفيت خوابگاه - يك بام و دو هوا - دوچرخه سواري دختران - فدراسيون شطرنج - سامانه فارس من - آيت الله حسين وحيد خراساني - ابتلاي 20 نفر به كرونا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-04-25بين الملل

هشدار ژنرال های فرانسوی به ماکرون: مراقب جنگ داخلی باش!


ژنرال های سابق و پرسنل ارتش فرانسه در نامه ای به ماکرون هشدار دادند تا در مقابل خطرات رو به افزایش انزجار در پی تنش های اجتماعی و افراط گرایی مذهبی اقدام کند؛ - ژنرال های سابق و پرسنل ارتش فرانسه در نامه ای به ماکرون هشدار دادند تا در مقابل خطرات رو به افزایش انزجار در پی تنش های اجتماعی و افراط گرایی مذهبی اقدام کند؛ در غیر اینصورت در آینده با اوضاعی چون "جنگ داخلی" روبرو می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، ژان پی یر فابر-برنادک ، افسر بازنشسته ژاندارمری فرانسه در نامه ای سرگشاده به امانوئل ماکرون، رییس جمهوری این کشور نوشت که مراقب بروز جنگ داخلی در فرانسه باشد.

این نامه به امضای 20 ژنرال بازنشسته و بیش از 1000 مقام در رسته های مختلف نظامی، پلیس و ژاندارمری رسیده که مدعی اند نمی توانند در شرایط کنونی بی تفاوت و منفعل باشند.

در این نامه با اشاره به افزایش مشکلات اجتماعی، افراط گرایی مذهبی و افراد منزجر و متعصف آمده است: خطرات رو به رشد هستند و خشونت هر روز بیشتر می شود.

چه کسی 10 سال قبل پیش بینی کرده بود که استادی حین خروج از دانشگاه سر بریده می شود؟ در این نامه همچنین آمده است: اسلام گرایی افراطی در فرانسه منجر به تلاش برای ایجاد مناطقی شده که قوانین جمهوری در آن اعمال نمی شود و آنها را به مناطقی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ژنرال های فرانسوی به ماکرون: مراقب جنگ داخلی باش!

هشدار ژنرال های فرانسوی به ماکرون: مراقب جنگ داخلی باش!