مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-04-25اقتصادي

رصد هوشمند تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی البرز آغاز شد


نمانده عالی دولت در استان البرز از رونمایی از یک طرح دانش بنیان کشاورزی به منظور رصد تغییر کاربری اراضی کشاورزی و همچنین پایش اراضی زراعی و باغی برای بهره وری حداکثری، - ایسنا/البرز نمانده عالی دولت در استان البرز از رونمایی از یک طرح دانش بنیان کشاورزی به منظور رصد تغییر کاربری اراضی کشاورزی و همچنین پایش اراضی زراعی و باغی برای بهره وری حداکثری، خبر داد.

عزیزاله شهبازی گفت: این طرح و ایده از سوی دکتر مخبر رییس جهاد کشاورزی استان البرز پیشنهاد شده و یک شرکت دانش بنیان مطالعات لازم را برای تحقق آن انجام داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: بر این اساس جوانان نخبه البرزی که از دانشگاه های معتبر کشور فارغ التحصیل شده اند به کمک حفظ و حراست از اراضی ارزشمند کشاورزی البرز و کشور آمده اند.

شهبازی گفت: از ابتدای حضورم در استان به ارزش و اهمیت اراضی کشاورزی استان واقف بوده ام از این رو تاکنون اجازه هیچگونه تغییر کاربری در این خصوص را نداده و بر حفظ فضای سبز و هویت باغ شهری استان تاکید داشته ام.

وی افزود: اکنون نیز از طرح این جوانان نخبه استان که به پیشنهاد رییس جهاد کشاورزی استان تهیه شده حمایت لازم را خواهم داشت و برای رونمایی و بهره برداری از آن نیز شخصا حضور خواهم یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد هوشمند تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی البرز آغاز شد

رصد هوشمند تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی البرز آغاز شد