مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 04:102021-04-25سياسي

امیر سیاری: «جهاد خودکفایی» رشته های وابستگی به خارج را قطع کرد


یک ارتش توانمند و خوداتکا و خودکفا آن است که بتواند نیروی انسانی و تجهیزات خود را در داخل کشور خودش تأمین کند و رشته های وابستگی به بیرون را قطع کند و این کار را جهادهای خودکفایی انجام دادند و این رشته های وابستگی توسط این سازمان قطع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده بهره برد و با بهره برداری از این برجستگی ها توانست محدودیت هایی که برایش پیش آمده بود را از بین ببرد.

امیر سیاری با تاکید بر ضرورت نگهداری تجهیزات، گفت: با تشکیل جهاد خودکفایی، با ساخت قطعات کوچک و بعد سامانه های عمده، حرکت شروع شد و به جلو آمدیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: یک ارتش توانمند و خوداتکا و خودکفا آن است که بتواند نیروی انسانی و تجهیزات خود را در داخل کشور خودش تأمین کند و رشته های وابستگی به بیرون را قطع کند و این کار را جهادهای خودکفایی انجام دادند و این رشته های وابستگی توسط این سازمان قطع شد.

وی با بیان اینکه در راه قطع وابستگی گلوگاه ها را یکی پس از دیگری از بین می بریم، عنوان کرد: استفاده از ظرفیت های داخل کشور، شرکت های دانش بنیان و توانمندی های داخلی زمینه ساز تحقق پیروزی ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر سیاری: «جهاد خودکفایی» رشته های وابستگی به خارج را قطع کرد

امیر سیاری: «جهاد خودکفایی» رشته های وابستگی به خارج را قطع کرد