مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-04-25سياسي

156 هزار خانوار فارسی تحت پوشش کمیته امداد هستند


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: 156 هزار خانوار در استان فارس، تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند که از خدماتی نظیر معیشتی، - محمد بدری در گفت و گو با خبرنگار فارس در شیراز با بیان اینکه برای کمیته تنها امکان حمایت ای سه نفره در یکی از روستاهای شهرستان مهر بررسی ها را انجام داده و وضعیت این خانواده را جویا شدیم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس اضافه کرد: این خانواده سه نفره به صورت کامل تحت پوشش کمیته امداد هستند و به صورت مستمر ماهیانه دریافت می کنند.

وی با اشاره به اینکه به این خانواده کمک های بسیاری صورت گرفته، اظهار داشت: همه کمک هایی که در سرفصلهای کمیته امداد همچون درمانی، فرهنگی، معیشتی و مشاوره وجود دارد را به این خانواده ارائه داده ایم.

این مسئول ادامه داد: در مباحث خدماتی نظیر تعمیر لوزام منزل مثل کولر و خرید آبگرمکن کمک هزینه هایی به این خانواده پرداخت شده است و اگر منزل آنها نیاز به تعمیر داشته باشد، کمیته امداد پای کار خواهد بود.

بدری با بیان اینکه بضاعت کمیته امداد در همین حد است و همین این موارد نیز برابر ضوابط و قوانین ما می باشد، متذکر شد: پدر این خانواده که هیچ گونه اختیاری ندارد اگر نیاز به تخت، ویلچر و برخی وسایل و امکانات دیگر داشته باشد، در صورت مراجعه به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

156 هزار خانوار فارسی تحت پوشش کمیته امداد هستند

156 هزار خانوار فارسی تحت پوشش کمیته امداد هستند