مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 02:402021-04-24سياسي

ارتباط الکترونیک بین دادسراها و کلانتری های تهران ایجاد می شود


ارتباط الکترونیک بین دادسراها و کلانتری های تهران در راستای اجرای برنامه های سند تحول قضایی ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید مهدی رضا کاظمی معاون نظارت بر ضابطان دادسرای عمومی و انقلاب تهران گفت: در راستای اجرای برنامه های سند تحول قضایی در خصوص استفاده هر چه بیشتر از سیستم های الکترونیکی در امور قضایی و تأکید دادستان محترم تهران با همکاری تمام وقت در نواحی دادسرا و کلانتری ها پیگیری موضوع و آموزش نیروها را بر عهده دارد.

کاظمی افزود: با برقراری این ارتباط تا امروز از 68 کلانتری شهر تهران، برای تعداد 55 کلانتری ارتباط الکترونیکی برقرار شده و طی 10 روز آینده تمامی کلانتری ها دارای این ارتباط خواهند بود.

معاون نظارت بر امور ضابطین دادستانی تهران تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته بعد ازکلانتری ها، دیگر پلیس های تخصصی نیز مشمول اجرای این طرح می شوند.

معاون دادستان تهران صرفه جویی در ابزار و ادوات و نیروی انسانی را از مهم ترین مزایای اجرای این طرح برشمرد و افزود: با توجه به کمبود نیروی انسانی مخصوصاً در کلانتری ها از این به بعد به جای حضور مأموران در دادسراها و رفت و آمد آنها جهت حمل پرونده های قضایی، این مراحل از طریق سیستم انجام خواهد گرفت و نیروهای کلانتری می توانند با تمرکز و توان بیشتر در خدمت کلانتری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط الکترونیک بین دادسراها و کلانتری های تهران ایجاد می شود

ارتباط الکترونیک بین دادسراها و کلانتری های تهران ایجاد می شود