مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 16:502021-04-24اقتصادي

تشدید محدودیت های سختگیرانه قرنطینه در آلمان


آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز شنبه در سخنرانی هفتگی از شهروندان کشورش خواست که تشدید محدودیت های سراسری برای مهار همه گیری را که از نیمه شب به اجرا گذاشته می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا؛ قرار است با به اجرا گذاشته شدن مقررات منع آمد و شد شبانه از ساعت 22 تا پنج بامداد، تماس های شخصی و دسترسی به فروشگاه های کالا های غیرضروری در نقاطی با نرخ بالای همه گیری محدودتر شود.

نهاد نظارت بر بیماری های آلمان روز جمعه ابتلای بیش از 23 هزار تن را به کووید - 19 و جان سپردن نزدیک به 300 تن را تایید کرد.

در این کشور از آغاز همه گیری کرونا در اوایل سال 2020 تاکنون بیش از سه میلیون نفر به ویروس کووید 19 مبتلا شدند و 80 هزار نفر نیز جان باختند.

مرکل افزود: اقدامات تشدید محدودیت ها در نقاطی با بیش از 100 مورد تازه ابتلا در هفته به ازای هر 100 هزار سکنه، به صورت خودکار به اجرا گذاشته می شود.

وی در واکنش به منتقدان داخلی که این اقدامات را غیرضروری دانسته اند، با اشاره به کاهش میزان ابتلاء در کشور هایی مانند انگلیس، پرتغال و ایرلند در پی اجرای شدید مقررات قرنطینه، از تصمیمی تازه دولت برای اعمال محدودیت های تازه دفاع کرد.

ده ها هنرپیشه و ورزشکار مشهور آلمانی اخیرا با انتشار تصاویر ویدیویی این محدودیت ها و هوادارانشان را به باد تمسخر و استهزا گرفته بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید محدودیت های سختگیرانه قرنطینه در آلمان

تشدید محدودیت های سختگیرانه قرنطینه در آلمان