مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 16:252021-04-24سياسي

راه اندازی بیمارستان صحرایی 120 تخت خوابی ارتش از امروز در اصفهان


بیمارستان صحرایی 100 تخت خوابی ارتش روز شنبه با حضور استاندار، رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و ارشد نظامی ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری در مجاورت بیمارستان الزهرا (س) اصفهان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امیر محسن آذرافروز عصر امروز در مراسم افتتاح بیمارستان 120 تخت حوابی ارتش در اصفهان اظهار داشت: طی سالیان متمادی ارتشیان برای نجات جان سربازان پزشکی و درمانی بودند و در نیروی زمینی ارتش نیز بیش از 30 نفر از نفر از کادر پزشکی به شهادت رسیدند.

امکان پذیرش 100 بیمار کرونایی در بیمارستان صحرایی ارتش از امروز  ولی رحمانی نیز در این مراسم گفت: این بیمارستان به دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش، درخواست ستاد کرونای استان اصفهان و پشتیبانی مستقیم ارشد نظامی ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری در مدت یک هفته کار شبانه روزی احداث شد .

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش و مجری احداث بیمارستان افزود: با آماده سازی این بیمارستان ظرفیت پذیرش 100 بیمار کرونایی از امشب فراهم شده است.

وی ادامه داد: این مجموعه دارای اتاق های آی سی یو، اتاق مانیتورینگ و پرستاری، اتاق احیا و مجهز به دستگاه های ونتیلاتور، اکسیژن ساز، مانیتورینگ قلب است و همه تجهیزات نو و تمامی تخت ها بیمارستانی و دارای امکانات لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بیمارستان صحرایی 120 تخت خوابی ارتش از امروز در اصفهان

راه اندازی بیمارستان صحرایی 120 تخت خوابی ارتش از امروز در اصفهان