مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 16:052021-04-24اقتصادي

سمنان در بین 17 استان با شیب صعودی ابتلا به کرونا در کشور


بر اساس گزارش ها و آمار ارائه شده، استان سمنان بین 17 استان با شیب صعودی ابتلا به کرونا در کشور قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی رضا آشناگر عصر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با درمان در حال افزایش بوده که نیاز است تا همگان در این زمینه و برای عبور از پیک چهارم کرونا، مساعدت لازم را داشته باشند.

آشناگر اظهار کرد: واکسیناسیون کرونا بر اساس میزان تخصیص یافته و سهم استان در حال انجام بوده و با روند خوبی رو به جلو پیش می رود.

استاندار سمنان با در تأکید بر رعایت مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا بیان کرد: در خصوص دستگاه های اجرایی متخلف که پروتکل های بهداشتی و دورکاری را رعایت نمی کنند، به عنوان امر تخطی از قانون، تحت بازرسی و نظارت قرار گرفته و با مدیران متخلف برخورد خواهد شد.

آشناگر تصریح کرد: کارمندان دستگاه های اجرایی استان، در صورت عدم رعایت قانون، محدودیت ها و دورکاری از سوی مدیران کل، با استناد به دستور استاندار و مصوبه ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا می توانند در خصوص دورکاری اقدام کنند.

استاندار سمنان تأکید کرد: فرمانداران نسبت به نظارت و بررسی پارک ها و بوستان ها اقدام کرده و همان گونه که محدودیت ها برای اصناف و دورکاری ادارات در حال اجراست، در خصوص تعطیلی پارک ها نیز باید اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان در بین 17 استان با شیب صعودی ابتلا به کرونا در کشور

سمنان در بین 17 استان با شیب صعودی ابتلا به کرونا در کشور