مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 14:252021-04-24حوادث

یک فوتی و 3 مصدوم در ارتفاعات شمال تهران


سرپرست جمعیت هلال احمر شمیرانات اعلام کرد: برغم شرایط قرمز کرونایی، کوهنوردی همچنان ادامه دارد که طی 4 حادثه متفاوت در روز گذشته (جمعه) نجاتگران شهرستان یک جسد را به پایین کوه انتقال داده و به 3 مصدوم امدادرسانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از عصر شنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر شمیرانات، جمال شریفی در خصوص حادثه اول توضیح داد: ساعت 8 و 15 دقیقه دیروز در پی اعلام حادثه از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان تهران مبنی بر مصدومیت آقای 60 ساله در گردنه کلکچال، سریعاً یک تیم عملیاتی 5 نفره از پایگاه امداد و نجات کوهستان کلکچال به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: به محض حضور تیم عملیاتی با انجام ارزیابی های اولیه توسط عوامل امدادی مشخص شد، کوهنورد 60 ساله بر اثر ایست قلبی جان خود را از دست داده است؛ جسد فرد مذکور به پایین کوه منتقل و در ساعت 12 و 30 دقیقه تحویل پلیس کوهستان شد.

سرپرست هلال احمر شمیرانات با اشاره به ︎حادثه دوم گفت: در ساعت 12 و 40 دقیقه پیرو اعلام همان مرکز مبنی بر مشکل تنفسی آقای 36 ساله در منطقه گردنه کلکچال، بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه های کلکچال و دربند به منطقه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: پس از رسیدن عوامل امدادی مشخص شد مردی 36 ساله با سابقه ابتلا به کرونا دچار مشکل تنفسی شدید شده است که امدادگران با انجام اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فوتی و 3 مصدوم در ارتفاعات شمال تهران

یک فوتی و 3 مصدوم در ارتفاعات شمال تهران