مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 14:052021-04-24اقتصادي

بازگشت 700 میلیارد ریال به کشت و صنعت مغان/ وصول مطالبات شرکت پیگیری می شود


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با ورود کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری دادگستری استان اردبیل استیفاء 700 میلیارد ریالی حقوق بیت المال در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در سال پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از تولید انجام گرفت.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر عتباتی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال بازگشت شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به بیت المال، پیگیری مطالبات و استیفاء حقوق شرکت به عنوان یکی از موارد مهم مورد توجه سیستم قضایی استان و اعضای هیأت مدیره شرکت قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با پیگیری های صورت گرفته، مبلغی بیش از 73 میلیارد ریال از مطالبات شرکت در یک پرونده حقوقی که از سال 1393 وصول نشده بود، با اقدامات به عمل آمده و تشکیل جلسات متعدد در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری و پیگیری های مدیر عامل، رییس هیات مدیره و مجموعه حقوقی شرکت ،این رقم تعیین تکلیف شد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: در وهله اول 220 میلیارد ریال از این مطالبات به حساب شرکت واریز و برای مابقی نیز تضمین های کامل اخذ شد تا در یک بازه زمانی مشخص پرداخت شود.

عتباتی گفت: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان اردبیل از شرکت کشت و صنعت و دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 700 میلیارد ریال به کشت و صنعت مغان/ وصول مطالبات شرکت پیگیری می شود

بازگشت 700 میلیارد ریال به کشت و صنعت مغان/ وصول مطالبات شرکت پیگیری می شود