مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 13:452021-04-24اقتصادي

700 میلیارد ریال از بیت المال به کشت و صنعت مغان برمی گردد


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با ورود جدی دستگاه قضایی به موضوع حفظ بیت المال در کشت و صنعت مغان مبلغ 700 میلیارد ریال به زودی به این شرکت بازمی گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر عتباتی عصر شنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: 700 میلیارد ریال از حقوق بیت المال در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با ورود کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری دادگستری استان اردبیل به این شرکت باز می گردد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال بازگشت شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به بیت المال، پیگیری مطالبات و استیفاء حقوق شرکت به عنوان یکی از موارد مهم مورد توجه سیستم قضایی استان و اعضای هیأت مدیره شرکت است، افزود: در سالی که بنابر فرمایش مقام معظم رهبری به سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است رویکرد دستگاه قضایی استان نیز در کنار استحقاق حقوق عامه حمایت از سرمایه گذاری های استاندارد است.

رییس کل دادگستری استان ادامه داد: در این راستا با پیگیری های صورت گرفته مبلغی بیش از 73 میلیارد ریال از مطالبات شرکت در یک پرونده حقوقی که از سال 1393 وصول نشده بود با اقدامات لازم به عمل آمده و تشکیل جلسات متعدد در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری و پیگیری های مدیر عامل، رییس هیأت مدیره و مجموعه حقوقی شرکت این رقم تعیین تکلیف شده و در قد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 میلیارد ریال از بیت المال به کشت و صنعت مغان برمی گردد

700 میلیارد ریال از بیت المال به کشت و صنعت مغان برمی گردد