مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 13:402021-04-24اقتصادي

اشباع جنگل های لردگان از زباله


شهردار لردگان از دفن غیر اصولی زباله توسط دهیاری ها و بخشداری های حاشیه این شهر انتقاد کرد.

- شهردار لردگان با اشاره به افزایش جمعیت و همچنین افزایش تولید زباله گفت: مکان فعلی دفن زباله در این شهر اشباع شده و باید مکان جدید برای دفن زباله در نظر گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، شهرام بابامیر افزود: مکان دفن زباله فعلی در سال 1374 طبق قرارداد 80994 و با موافقت منابع طبیعی و کمیته مکان یابی در زمینی با 25 جریب و 420 متر در اراضی منابع طبیعی پلاک شماره 66 احداث شده است.

وی با تاکید بر اینکه این مکان در چند سال اخیر به دلیل رشد جمعیت شهری و روستایی و افزایش میزان تولید زباله پر شده، گفت: شهرداری ماهانه برای دفن زباله در این مکان اقدام به گودبرداری می کند، تا زباله شهری دفن شود.

بابامیر اظهار داشت: مشکل اصلی در خصوص پراکنده شدن زباله ها در حاشیه این مکان و اطراف جنگل، دفن غیراصولی زباله توسط دهیاری ها و بخشداری های حاشیه شهر و همچنین زباله های ساختمانی توسط اهالی شهر است که باعث پراکندگی زباله در سطح شهر شده است.

به گفته وی، دهیارها و بخشداری ها و همچنین مردم اقدام به تخلیه زباله در مسیر این محل و همچنین اطراف محل می کنند که این امر باعث پراکندگی زباله در منطقه شده و تاکنون مکاتبات زیادی با دهیارها و بخشداری ها در این خصوص انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشباع جنگل های لردگان از زباله

اشباع جنگل های لردگان از زباله