مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 13:302021-04-24حوادث

حدود 7 هزار کیلو ماده مخدر طی یک ماه در یزد کشف شد


فرمانده انتظامی استان یزد از افزایش 69 درصدی کشفیات موادمخدر در یک ماهه نخست امسال در استان یزد خبر داد و گفت: طی یک ماه نزدیک به 7 هزار کیلوگرم ماده مخدر در یزد کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عباسعلی بهدانی فر، عصر شنبه در جلسه ای با نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به میزان جرائم و کشفیات آنها در سال گذشته در استان یزد اظهار داشت: سال گذشته بالغ بر 52 هزار کیلوگرم مواد مخدر در سطح استان کشف شد.

وی همچنین از انهدام 59 باند موادمخدر در استان خبر داد و افزود: امسال میزان کشفیات موادمخدر در فروردین ماه با افزایش 69 برابری مواجه بوده است.

بهدانی فر ادامه داد: در فروردین ماه امسال 6 هزار و 700 کیلوگرم مواد مخدر در یزد کشف شد ضمن اینکه میزان کشفیات کالاهای قاچاق نیز با افزایش 57 درصدی به رقم 139 میلیارد تومان رسیده است.

فرمانده انتظامی استان یزد در مورد سرقت ها نیز بیان کرد: دو سوم سرقت های استان یزد در حوزه سرقت های خرد است و در سال گذشته در بحث سرقت ها با افزایش هفت درصدی کشفیات سرقت مواجه بودیم.

وی در مورد تصادفات نیز اظهار داشت: در حوزه تصادفات منجر به فوت 23 درصد و تصادفات جرحی نیز با 34 درصد کاهش مواجه بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد افزود: در سال 1400 حدود 3 میلیون و 199 هزار و 400 تردد خودرو داشتیم در حالی که در مدت مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 7 هزار کیلو ماده مخدر طی یک ماه در یزد کشف شد

حدود 7 هزار کیلو ماده مخدر طی یک ماه در یزد کشف شد