مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 13:202021-04-24بين الملل

قصد مقامات آمریکا برای استفاده از جنگنده برای سرکوب اعتراضات کالیفرنیا


رسانه های آمریکایی گزارش دادند، مقامات سال گذشته میلادی قصد داشتند برای برخورد با اعتراضات و تنش های اجتماعی احتمالی در ایالت کالیفرنیا از جنگنده ها استفاده کنند.

- رسانه های آمریکایی گزارش دادند، مقامات سال گذشته میلادی قصد داشتند برای برخورد با اعتراضات و تنش های اجتماعی احتمالی در ایالت کالیفرنیا از جنگنده ها استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه لس آنجلس تایمز به نقل از چهار منبع مطلع در گارد ملی در ایالت کالیفرنیا نوشت، نیروهای گارد ملی مارس سال گذشته میلادی در مقر اصلی خود در ساکرامنتو دستوری غیرعادی را دریافت کردند که منجر شد یکی از جنگنده ها از نوع اف-15 سی مستقر در پایگاه شهر فرزنو را در حالت آماده باش برای اجرای ماموریت داخلی احتمالی قرار دهند.

منابع روزنامه تصریح کردند، در متن این دستور جزییات این ماموریت احتمالی فاش نشد اما با توجه به ویژگی های این جنگنده احتمال دادند صحبت درباره امکان استفاده از آن برای متفرق کردن معترضان مخالف با محدودیت های کرونایی و ارعاب شان در ایالت بوده باشد، ماموریت این جنگنده پروازهایی در ارتفاع پایین روی سر معترضان بود که به دلیل صداهایی که ایجاد می کند و دودی که از موتورش برمی خیزد موجب ترس معترضان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصد مقامات آمریکا برای استفاده از جنگنده برای سرکوب اعتراضات کالیفرنیا

قصد مقامات آمریکا برای استفاده از جنگنده برای سرکوب اعتراضات کالیفرنیا