مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-04-24سياسي

مسیر مهندسی شده برای مقابله با کرونا در کشور وجود ندارد


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به تصمیم های ناگهانی دولت در مورد کرونا از جمله آزاد گذاشتن سفر در نوروز گفت: مسیر مهندسی شده درستی برای مقابله با کرونا نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصالح جوکار در دیدار با فرمانده و جمعی از نیروهای انتظامی استان یزد با اشاره به نقش امنیت آفرین پلیس و احساس آرامشی که مردم با حضور پلیس پیدا می کنند، اظهار داشت: پلیس برای مردم امنیت روانی ایجاد می کند و این حس بسیار ارزشمند است.

وی با تاکید بر اهمیت تقویت نیروی انتظامی عنوان کرد: در بودجه امسال پیشنهادات بسیار خوبی برای تقویت نیروی انتظامی وجود داشت که بحث معیشت کارکنان نیروی انتظامی پرداخته بود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به افزایش سرقت ها به ویژه سرقت های جزیی در جامعه افزود: بی شک این شرایط به دلیل وضعیت اقتصادی حاکم در جامعه اتفاق افتاده و امیدواریم با بهبود وضعیت اقتصادی کشور، این مشکل نیز برطرف شود.

جوکار بر لزوم توجه جدی دولت و مسئولان به وضعیت اقتصادی مردم تاکید کرد و گفت: باید به نحوی برنامه ریزی شود که گرانی و تورم، اینگونه به مردم فشار وارد نکند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات فعلی با اصلاح مدیریت برطرف می شود، افزود: باید با مدیریت مناسب از سوی دولت به این وضعیت پایان دهیم چرا که بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر مهندسی شده برای مقابله با کرونا در کشور وجود ندارد

مسیر مهندسی شده برای مقابله با کرونا در کشور وجود ندارد