مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-04-24سياسي

مخالف طرح های غیرقانونی برداشت آب از زاینده رود هستیم


عضو هیات مدیره نظام صنفی کشاورزی اصفهان با اشاره به اینکه طی 8 ماه گذشته زاینده رود به طور کامل خشک شده است، گفت: طبق مصوبات قرار بوده آب طرح بن- بروجن از تونل بهشت آباد و تونل سوم کوهرنگ تامین شود، - ایسنا/اصفهان عضو هیات مدیره نظام صنفی کشاورزی اصفهان با اشاره به اینکه طی 8 ماه گذشته زاینده رود به طور کامل خشک شده است، گفت: طبق مصوبات قرار بوده آب طرح بن- بروجن از تونل بهشت آباد و تونل سوم کوهرنگ تامین شود، اما اکنون تکلیف هر دو طرح نامشخص است.

حسین محمدرضایی در گفت وگو با ایسنا، در مورد تجمع امروز (شنبه-چهارم اردیبهشت) تعدادی از کشاورزان اصفهان و خواسته های آنها، اظهار کرد: جمعی از کشاورزان اصفهان امروز به صورت مسالمت آمیز در نزدیکی محل پروژه بن – بروجن گرد هم آمدند.

وی گفت: معتقدیم که طرح بن- بروجن و طرح های آب بر دیگر مانند 42 طرح استان بالادست موجب نابودی کامل زاینده رود می شود، در صورتیکه طرح بن- بروجن می توانست از منبع دیگری آب خود را تامین کند.

عضو هیات مدیره نظام صنفی کشاورزی اصفهان با بیان اینکه گفته می شود که طرح بن- بروجن اکنون توسط شورای امنیت ملی متوقف شده است، گفت: پیش از عید این طرح از سوی قوه قضاییه متوقف شده بود، اما به نظر می رسد عملیات اجرای این طرح به صورت غیرمجاز در حال فعالیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالف طرح های غیرقانونی برداشت آب از زاینده رود هستیم

مخالف طرح های غیرقانونی برداشت آب از زاینده رود هستیم