مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-04-24اقتصادي

سود سهام عدالت به زودی واریز می شود


اکنون از همه شرکت ها درخواست داریم که بقیه سود را به شرکت سپرده گذاری واریز کنند تا سود باقی مانده به زودی و در ایام ماه رمضان به حساب مشمولان سهام عدالت واریز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، حسین فهیمی به توزیع سود سهام عدالت اشاره کرد و افزود: در واپسین روزهای سال 99 به پنجمین مرحله از طرح آزادسازی سهام عدالت رسیدیم که براساس آن پرداخت سود این سهام از طریق بازار سرمایه صورت گرفت.

وی اظهار داشت: روش پرداخت از طریق بازار سرمایه با تفاوت بنیادی نسبت به پرداخت سود سهام عدالت نسبت به سال های گذشته همراه بود.

بدین معنا که در گذشته به ازای هر نفر یک مبغ سودی در نظر گرفته می شد و سود در نظر گرفته در تاریخی معین برای افراد پرداخت می شد.

فهیمی خاطرنشان کرد: امسال سهامداران اقدام به فروش بخشی از سهام خود در بازار کردند که در روش مستقیم حدود سه میلیون و 200هزار نفر و در روش غیر مستقیم حدود 10هزار نفر سهام خود را فروختند و طبق آن تعداد سهام افراد و میزان سود تعلق گرفته کاهش پیدا کرد.

سخنگوی آزادسازی سهام عدالت اظهار داشت: روش محاسبه برای پرداخت امسال سهامداران بدین صورت بود که مشمولان سهام عدالت در روش سهامداری مستقیم و غیرمستقیم از چه تعداد سهم و در چه شرکتی برخوردارند و این موضوع هم مدنظر قرار گرفت که چه تعداد سود به ازای هر سهم براساس عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود سهام عدالت به زودی واریز می شود

سود سهام عدالت به زودی واریز می شود