مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 12:152021-04-24سياسي

اجرای رزمایش ضیافت الهی و توزیع کمک مومنانه در نوشهر


رزمایش ضیافت الهی از محل اجرای نیات واقفان و عواید موقوفات با حضور مسئولان استانی و شهرستانی با رعایت پروتکل های بهداشتی در نوشهر اجرا شد.

- حجت الاسلام ابراهیم حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در حاشیه رزمایش کمک مومنانه در امامزاده محمد (ع) نوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از عملکردهای فاخر اوقاف در ماه رمضان، رزمایش ضیافت الهی است، افزود: اوقاف از محل موقوفات و درآمدها برابر نیات واقفان خیراندیش کمک هایی را در سطح استان بین نیازمندان در قالب طرح افق و ضیافت الهی توزیع می کند.

وی افزود: طرح ضیافت الهی در تمامی شهرها از جمله نوشهر انجام شد و پیش بینی می شود در ماه رمضان 12 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شود.

وی با اظهار اینکه بسته های معیشتی کمک های مومنانه طرح ضیافت از محل عوائد موقوفات تهیه شده است، گفت: ارزش ریالی هر سبد معیشتی بین 400 تا 500 هزار تومان است.

حجت الاسلام حیدری با عنوان اینکه در ماه رمضان به دلیل اعمال محدودیت های کرونایی، برنامه های فرهنگی در بقاع متبرکه و امامزادگان اجرا نشد، اظهار داشت: امیدواریم با بهترشدن شرایط در نیمه دوم شاهد اجرای برنامه ها باشیم.

ابراهیم مشایخ رییس اداره اوقاف و امور خیریه نوشهر نیز با بیان اینکه ماه رمضان ماه انفاق و ایثار است، افزود: اداره اوقاف و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رزمایش ضیافت الهی و توزیع کمک مومنانه در نوشهر

اجرای رزمایش ضیافت الهی و توزیع کمک مومنانه در نوشهر