مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 12:052021-04-24حوادث

مهار آتش سوزی شهرک صنعتی ایبک آباد اراک (+عکس)


به دلیل سرعت گسترش بالای آتش  2سوله کناری این کارخانه که یک کارگاه تیلرسازی بود نیز آتش گرفت و سوله سوم نیز در خطر سرایت آتش بود.

- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: آتش سوزی وسیع یک کارخانه گونی بافی در شهرک صنعتی ایبک آباد اراک با تلاش آتش نشانان مهار شد.

مسعود آقازیاتی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:آتش سوزی در کارخانه گونی بافی واقع در شهرک صنعتی ایبک آباد ساعت سه بامداد امروز رخ داد که زبانه های آتش به کارخانه تیلرسازی در مجاور آن سرایت کرد.

وی بیان کرد: آتش نشانان ایستگاه های شماره 100، 120، 140، 150 و 220 به ترتیب از کوی مصطفی خمینی، شهرصنعتی، میدان فراهان، کوی رضوی و کوی الغدیر به همراه خودروی فوماتیک، تانکر آب پشتیبان و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در شهرک صنعتی ایبک آباد اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: معلت حریق هنوز مشخص نشده اما آتش به حدی بود که شعله های آتش تا 50 متر به آسمان زبانه کشیده بود و هرلحظه نیز بر شدت آن افزوده می شد.

آقازیارتی اظهار داشت: به دلیل سرعت گسترش بالای آتش 2سوله کناری این کارخانه که یک کارگاه تیلرسازی بود نیز آتش گرفت و سوله سوم نیز در خطر سرایت آتش بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی شهرک صنعتی ایبک آباد اراک (+عکس)

مهار آتش سوزی شهرک صنعتی ایبک آباد اراک (+عکس)