مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 11:502021-04-24اقتصادي

کاهش شدیدمیزان رعایت پروتکل ها درهرمزگان/محدودیت ها جدی گرفته شود


استاندار هرمزگان با بیان اینکه شاه کاهش شدید میزان رعایت پروتکل ها در استان هستیم، گفت: کنترل پیک جدید فقط با افزایش سطح رعایت پروتکل ها به 95درصد امکان پذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازقرار دارند، افزود: شهرستان های بشاگرد، بستک، جاسک، حاجی آباد و رودان در وضعیت نارنجی، بوموسی و سیریک در وضعیت زرد هستند.

استاندار هرمزگان بر اساس این رنگ بندی اعلام کرد: فعالیت گروه های شغلی 2،3و4 در شهرهای قرمز، گروه های شغلی 3و4 در شهرستان های نارنجی و گروه شغلی 4 در شهرستان های زرد ممنوع است.

همتی با بیان اینکه از امروز نشست ستاد مدیریت کرونا در مرکز استان و شهرستان ها به منظور پایش وضعیت موجود، به صورت روزانه برگزار می شود، بر رعایت دقیق و جدی ضوابط از سوی فرمانداران، مدیران دستگاه های اجرایی بازرسان و ناظران نیز تأکید کرد و گفت: تردد مبادی ورودی، کشتی ها و شناورها به دلیل نگرانی از ورود ویروس هندی به ویژه از طریق ملوانان و مرزهای زمینی شرقی استان باید کنترل، رصد و مراقبت شود.

استاندار هرمزگان همچنین از نیروی انتظامی خواست، محدودیت های مربوط به ترددها را با جدیت اجرایی کند.

وی با اشاره به تصمیم امروز ستاد ملی کرونا گفت: مراسم شب های قدر در فضای باز با تعداد نفرات محدود و حداکثر دو ساعت برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش شدیدمیزان رعایت پروتکل ها درهرمزگان/محدودیت ها جدی گرفته شود

کاهش شدیدمیزان رعایت پروتکل ها درهرمزگان/محدودیت ها جدی گرفته شود