مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 11:402021-04-24سياسي

حمایت جواد امام از مصطفی تاجزاده پس از مطرح شدن احتمال کاندیداتوری وی


جواد امام دبیرکل مجمع ایثارگران درباره مساله کاندیداتوری تاجزاده توضیح داد: اینکه برخی بگویند تاجزاده منتظر است تا شورای نگهبان ایشان را رد کند و حجتی برای تحریم انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند حرف بی ربطی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از صبح ما، در روزهای منتهی به زمان ثبت نام برای انتخابات خرداد 1400 هنوز مهم ترین مساله برای اصلاح طلبان مساله بررسی صلاحیت هاست.

در این بین چهره های مختلف در 2 جریان اعلام کاندیداتوری کرده اند.

مصطفی تاجزاده معاون سیاسی وزیر کشور در دولت اصلاحات و از اعضای سازمان مجاهدین خلق یکی از این چهره هاست که زمزمه کاندیداتوری او به گوش می رسد.

از سویی بسیاری از چهره های اصولگرا و بعضاً اصلاح طلب مساله کاندیداتوری تاجزاده را پیش زمینه تحریم انتخابات تلقی کرده و می گویند با توجه به سابقه حبس تاجزاده او قطعاً رد صلاحیت می شود و این تصمیم برای این است که بعد از رد صلاحیت اعلام تحریم معرفی کاندیدا برای انتخابات یا از اساس تحریم انتخابات صورت بگیرد.

تاجزاده مجرم امنیتی نبوده بلکه اتهام سیاسی داشته و زندانی سیاسی بوده است جواد امام، مدیرعامل بنیاد باران، اما این مساله را رد کرد و در گفت وگویی گفت: آقای تاجزاده مجرم امنیتی نبوده بلکه اتهام سیاسی داشته و زندانی سیاسی بوده است؛ تاجزاده نه دزدی کرده و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت جواد امام از مصطفی تاجزاده پس از مطرح شدن احتمال کاندیداتوری وی

حمایت جواد امام از مصطفی تاجزاده پس از مطرح شدن احتمال کاندیداتوری وی