مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-04-24پزشكي

ممنوعیت پرواز به هند و پاکستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن ذیبخش گفت: براساس تصمیم وزارت بهداشت در خصوص پروتکل های مراقبت بهداشتی مرزی در مسافرت های هوایی و همچنین شناسایی ویروس جهش یافته در هند و پاکستان، - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تمام پرواز های ایران به کشور های هند و پاکستان و برعکس از ساعت 24 امشب ممنوع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن ذیبخش گفت: براساس تصمیم وزارت بهداشت در خصوص پروتکل های مراقبت بهداشتی مرزی در مسافرت های هوایی و همچنین شناسایی ویروس جهش یافته در هند و پاکستان، پرواز ها به/ از دو کشور هند و پاکستان از ساعت 24 امشب ممنوع می شود.

وی گفت: پرواز برنامه ای بین ایران و هند وجود ندارد و اکنون پرواز ها محدود و به صورت موردی انجام می شود، با این حال پذیرش مسافر کانکشن از کشور های مذکور نیز ممنوع خواهد بود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه با اعلام اینکه اکنون محدودیت پروازی به 41کشور وجود دارد، تصریح کرد: پرواز از مبدأ و مقصد کشور هایی که در لیست شرایط ویژه قرار دارند ممنوع بوده و کشور هایی که در لیست کشور های پرخطر قرار دارند ملزم به انجام تست مجدد در ایران هستند.

گفتنی است، عدم منع تردد مستلزم ارائه تست PCR منفی با اعتبار 96 ساعته در مبدا و انجام تست مجدد پس از ورود به کشور برای مسافرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت پرواز به هند و پاکستان

ممنوعیت پرواز به هند و پاکستان