مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-04-24حوادث

کودک آزاری در واقعیت و مجازات در فضای مجازی/ جنایت را رنگی نکنید


روز گذشته ویدیوی دلخراشی در فضای مجازی دست به دست شد که در آن پسرکی 10-12 ساله از سوی سرنشینان یک خودرو مورد آزار و اذیت قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، فضای مجازی و گسترش آن میان مردم و تبدیل شدن دنیا به دهکده جهانی مزایا و آسیب هایی در کنار هم دارد که به نوع استفاده از آن و کنش ها و واکنش هایی که بر می انگیزد مرتبط است.

نوع جدیدی از شهرت طلبی که برخی را برای بیشتر و بهتر دیده شدن به هر کار خارج عرف و اخلاقی وا می دارد نکته منفی این نوع فضای اطلاع رسانی نوین است و البته طرف مثبت این دیده شدن ها، پیگیری و دست به دست شدن ماجرا برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب و عادلانه است که خطاکار را به سزای عملش و قربانی را به دادخواهی خود می رساند.

روز گذشته ویدیوی دلخراشی در فضای مجازی دست به دست شد که در آن پسرکی 10-12 ساله از سوی سرنشینان یک خودرو مورد آزار و اذیت قرار می گیرد و محتوای آزار دهنده این ویدیو که آمیخته با فضای هواداری فوتبال بود و از آنجا که کنش و واکنش های پررنگ اجتماعی این روزها در کنار فضای سیاسی، همین بحث طرفداری از تیم های فوتبال است باعث شد ماجرا با شدت و سرعت بیشتری پخش شده و واکنش بگیرد و ساعتی نگذشت که چهره های مطرح هم وارد گود شده و هرکدام تحلیل و نگاه خود را بر این ماجرای دردناک و غم انگیز منتشر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودک آزاری در واقعیت و مجازات در فضای مجازی/ جنایت را رنگی نکنید

کودک آزاری در واقعیت و مجازات در فضای مجازی/ جنایت را رنگی نکنید