مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-04-24سياسي

خاطیان برجام باید محاکمه شوند نه اینکه فضای سیاسی کشور را به مذاکرات گره بزنیم


محمدپور، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برخی مسائل حاکم بر فضای انتخاباتی کشور گفت: - دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: ما به جای اینکه از تجربه برجام استفاده کنیم و خاطیان محاکمه شوند، می بینیم که دو ماه مانده به انتخابات همان جریان مجدد فضای سیاسی کشور را به مذاکرات گره زده است.

محمدپور، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برخی مسائل حاکم بر فضای انتخاباتی کشور گفت: نه تنها امام خمینی و رهبر معظم انقلاب بلکه در اسناد بالادستی همچون بند شانزدهم سیاست های کلی انتخابات، نیرو های مسلح و نهاد های اطلاعاتی ازانجام هر گونه فعالیت های انتخاتی منع شده اند؛ اما امروز به این صورت عمل نمی شود.

با این وجود در برهه کنونی رسالتی که بر دوش جنبش دانشجویی قرار دارد این است که به پاسداری از قانون بپردازد نه اینکه در فضای ملتهب اقتصادی و سیاسی کشور به هر مسئله ای تن بدهیم.

وی به نقاط ضعف قانون انتخابات اشاره کرد و افزود: در مدت محدودی که برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری تعیین شده طبیعی است که امثال آقای روحانی و کسانی که شعار های عوام پسندانه و پوپولیستی سر می دهند به عنوان رییس جمهور انتخاب شوند؛ بنابراین باید بستری فراهم شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطیان برجام باید محاکمه شوند نه اینکه فضای سیاسی کشور را به مذاکرات گره بزنیم

خاطیان برجام باید محاکمه شوند نه اینکه فضای سیاسی کشور را به مذاکرات گره بزنیم