مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-04-24اجتماعي

افتتاح اولین چهارراه هوشمند ترافیکی شهر رشت


رییس پلیس راهور گیلان از افتتاح اولین چهارراه هوشمند ترافیکی شهر رشت در چهارراه پرستار خبر داد و گفت: این سامانه کارکرد پیشرفته ترافیکی دارد به نحوی که زمان انتظار پشت چراغ بر اساس حجم خودروهای موجود در چهارراه تنظیم می گردد.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس راهور گیلان از افتتاح اولین چهارراه هوشمند ترافیکی شهر رشت در چهارراه پرستار خبر داد و گفت: این سامانه کارکرد پیشرفته ترافیکی دارد به نحوی که زمان انتظار پشت چراغ بر اساس حجم خودروهای موجود در چهارراه تنظیم می گردد.

سرهنگ امیر طالبی در گفت وگو با ایسنا از افتتاح اولین چهارراه هوشمند ترافیکی شهر رشت خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان، چهارراه پرستار رشت به سیستم هوشمند چراغ راهنمایی و رانندگی تجهیز شد، این سامانه کارکرد پیشرفته ترافیکی دارد به نحوی که زمان انتظار پشت چراغ بر اساس حجم خودروهای موجود در چهارراه تنظیم می گردد و در مدیریت زمان، کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا بسیار موثر است.

رییس پلیس راهور گیلان افزود: با اقدامات انجام شده، زیرساخت لازم برای بهره برداری از دوربین های ثبت تخلف و پایش ترافیک در شهر رشت جهت پوشش معابر و کنترل تخلفات این کلانشهر آماده بهره برداری است، قطعا با افتتاح هر چه سریع تر این تجهیزات هوشمند، شاهد تحول بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین چهارراه هوشمند ترافیکی شهر رشت

افتتاح اولین چهارراه هوشمند ترافیکی شهر رشت