مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-04-24سياسي

مرکز نیکوکاری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای قنات ملک رابر افتتاح شد


با حضور جمعی از مسئولان شهرستان رابر، مرکز نیکوکاری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای قنات ملک(زادگاه شهید سلیمانی) افتتاح شد.

- ایسنا/کرمان با حضور جمعی از مسئولان شهرستان رابر، مرکز نیکوکاری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای قنات ملک(زادگاه شهید سلیمانی) افتتاح شد.

یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان امروز چهارم اردیبهشت ماه در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان رابر در روستای قنات ملک این شهرستان ضمن اشاره به خاطراتی از سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: یکی از بارزترین خصوصیات اخلاقی این سردار بزرگ توجه و دستگیری از ایتام و محرومان بود.

وی به ظرفیت های شهرستان رابر اشاره و بیان کرد: باید از این ظرفیت ها در جهت خدمت رسانی به محرومان بهره برد.

دکتر صادقی افزود: در این شرایط سخت اقتصادی که ایجاد اشتغال کار دشواری است کمیته امداد استان کرمان توانسته در سال گذشته با تلاش جهادی بیش از 13 هزار شغل برای مددجویان و اقشار نیازمند جویای کار در سطح استان ایجاد کند.

دکتر صادقی فلسفه راه اندازی مراکز نیکوکاری را شناسایی خیران و نیازمندان هر محله اعلام کرد و گفت: مراکز نیکوکاری کاملا شناسنامه دار هستند و با شناسایی خیران هر محله و جمع آوری کمک های آن ها از مشکلات نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نیکوکاری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای قنات ملک رابر افتتاح شد

مرکز نیکوکاری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای قنات ملک رابر افتتاح شد