مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-04-24سياسي

سفر دور دنیا در کرونا!


«هر چند که شرایط دنیا هنوز بر محدودیت سفر تاکید دارد اما خوشبختیم که با کتاب و جادوی تخیل همچنان می توان به دور دنیا سفر کرد و افق نگاه خود را گسترش داد.

- هر چند که شرایط دنیا هنوز بر محدودیت سفر تاکید دارد اما خوشبختیم که با کتاب و جادوی تخیل همچنان می توان به دور دنیا سفر کرد و افق نگاه خود را گسترش داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح بامداد کتابخانه ها و ترویج خواندن با بیان این جمله در پیامی سوم اردیبهشت مصادف با روز جهانی کتاب و کپی رایت را به دوستداران کتاب و کتاب خوانی تبریک گفته است.

در پیام بامداد کتابخانه ها (راه اندازی و توسعه کتابخانه های کوچک و ترویج کتاب و کتاب خوانی در مناطق محروم) وابسته به شورای کتاب کودک، آمده است: سوم اردیبهشت مصادف با روز جهانی کتاب و کپی رایت بر دوستداران کتاب و کتاب خوانی مبارک باد.

این روز به مناسبت ترویج کتاب خوانی، نشر کتاب و رعایت کپی رایت نام گذاری شده است.

تجربه جهانی قرنطینه خانگی و محدودیت روابط اجتماعی در یک سال گذشته نشان داد که کتاب همچنان یکی از قدرتمندترین رسانه های جهان است.

در بعضی از کشورهای دنیا آمار کتاب خوانی در یک سال گذشته دوبرابر شده است.

هر چند که شرایط دنیا هنوز بر محدودیت سفر تاکید دارد اما خوشبختیم که با کتاب و جادوی تخیل همچنان می توان به دور دنیا سفر کرد و افق نگاه خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر دور دنیا در کرونا!

سفر دور دنیا در کرونا!