مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-04-24حوادث

سارقان مسلح محور «بمپور- ایرانشهر» دستگیر شدند


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سارقان مسلح محور «بمپور- ایرانشهر» دراقدام عملیاتی و ضربتی تکاوران عملیاتی انتظامی قرارگاه عمار استان به دام افتادند.

- زاهدان - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سارقان مسلح محور بمپور- ایرانشهر دراقدام عملیاتی و ضربتی تکاوران عملیاتی انتظامی قرارگاه عمار استان به دام افتادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در پی تماس های مکرر شهروندان در محور بمپور-ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه در این محور توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو 405 به صورت مسلحانه مورد سرقت مسلحانه قرار گرفته اند، موضوع به صورت ویژه تحت پیگرد قضایی و رصد اطلاعاتی و انتظامی پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا تکاوران یگان 112 قرارگاه عمار استان شناسایی و دستگیری سارقان مسلح را به طور ویژه در دستور کار قرار داده و با تشدید امنیت و ایجاد ایست و بازرسی های مختلف و هماهنگی قضایی موفق به کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: تکاوران پس از مدتی سوژه مورد نظر را شناسایی، که به محض رؤیت مأموران با انداختن سلاح خود به بیرون خودرو، با تغییر مسیر و افزایش سرعت قصد گریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان مسلح محور «بمپور- ایرانشهر» دستگیر شدند

سارقان مسلح محور «بمپور- ایرانشهر» دستگیر شدند