مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-04-24اقتصادي

35 درصد بازدیدهای نظارتی با اخطار همراه است/ افزایش 4 برابری پلمب ها


رییس مرکز بهداشت استان قم از افزایش 4 برابری پلمب ها به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی خبر داد و اظهار کرد: حدود 4 هزار بازدید اخیر نظارتی مرکز بهداشت، - سیامک محبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آخرین آمار نمونه گیری های کرونا یی انجام شده در استان بیان کرد: حدود 13 هزار نمونه گیری در هفته سوم فروردین ماه در استان قم انجام شده که حدود یک سوم آن ها مثبت بوده است.

وی سپس به تقسیم بندی داخلی قم به مناطق 29 گانه برای کنترل بیشتر بیماری کووید19 توجه داد و تصریح کرد: ارزیابی ها بیانگر آن است که 21 منطقه از این مناطق در وضعیت قرمز یا نارنجی، 6 منطقه در وضعیت زرد و تنها دو منطقه در وضعیت آبی به سر می برند.

رییس مرکز بهداشت استان قم همچنین به آغاز گام پنجم طرح محله محور شهید سلیمانی اشاره و خاطر نشان کرد: آخرین آمار این طرح در بخش مراقبت از منزل نشان دهنده دو برابر شدن این مراقبت هاست.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در عین حال اضافه کرد: آخرین آمار بازدیدهای نظارتی بخش سلامت از حدود 4 هزار بازدید حکایت دارد که این بازدیدها حدو یک هزار و 400 اخطار را به دنبال داشته است.

وی با بیان این که استان قم بر اساس آمار سراسری جزو استان های برتر کشور در نظارت های کرونایی شناخته می شود یادآور شد: در عین حال آمار بیانگر کاهش با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 درصد بازدیدهای نظارتی با اخطار همراه است/ افزایش 4 برابری پلمب ها

35 درصد بازدیدهای نظارتی با اخطار همراه است/ افزایش 4 برابری پلمب ها