مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-04-24سياسي

خدمت رسانی 7000 خادم سلامت در حرم مطهر رضوی


معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی از خدمت رسانی 7 هزار خادم سلامت در حرم مطهر رضوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، محمد توکلی عنوان کرد: حرم امام رضا(ع) در 15 ماه گذشته به دلیل شیوع بیماری روزانه 500 خادم مسئولیت سلامت زائران را بر عهده گرفتند.

اهدای 105 هزار بسته معیشتی به نیازمندان معاون اماکن متبرکه ثامن الحجج(ع) دست به کار شدند و 105 هزار بسته معیشتی را با مشارکت بنیاد کرامت رضوی آماده و بین نیازمندان سطح کشور توزیع کردند.

وی تصریح کرد: پس از بسته شدن درهای حرم مطهر رضوی به واسطه شیوع ویروس کرونا، جمعی از خادمان خیر بارگاه منور رضوی برای یاری محرومان و نیازمندان شهر مشهد، فرآیند آماده سازی بسته های معیشتی را در قالب طرح رزمایش مهربانانه در رواق های امام خمینی(ره) و کوثر حرم مطهر رضوی آغاز کردند.

اهدای یک میلیون و 700 هزار زیارتنامه به زائران توکلی با بیان اینکه مساله زیارت مقوله بسیار مهمی است  که در هیچ شرایطی نباید فراموش شود، عنوان کرد: با توجه به شرایط ناشی از کرونا و اهمیت سلامت زائران از ابتدای شیوع این بیماری تا کنونی یک میلیون و 700 زیارتنامه تهیه و تولید شده و به صورت کاور شده در ورودی های حرم مطهر رضوی به زائران اهدا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی 7000 خادم سلامت در حرم مطهر رضوی

خدمت رسانی 7000 خادم سلامت در حرم مطهر رضوی