مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-04-24اقتصادي

استفاده از ظرفیتهای بخش تعاون برای تحقق شعار سال


یک مقام مسئول تعاونی معتقد است بخش تعاون با ظرفیتهای بالقوه ای که در بخشهای مسکن، تولید و توزیع دارد می تواند در جهت تحقق شعار سال و رفع موانع و محدودیتهای موجود گام بردارد.

- یک مقام مسئول تعاونی معتقد است بخش تعاون با ظرفیتهای بالقوه ای که در بخشهای مسکن، تولید و توزیع دارد می تواند در جهت تحقق شعار سال و رفع موانع و محدودیتهای موجود گام بردارد.

محمد علی مختاری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نامگذاری شعار امسال اظهار کرد: در حال حاضر بخش تعاون در تمام زمینه ها فعال است و می توان از ظرفیتهای حوزه تولید، توزیع، تامین نیاز، مسکن و کشاورزی برای محقق کردن اهداف و برنامه ریزی های شعار سال بهره برداری کرد.

وی ادامه داد: در حوزه تولید، علاوه بر تعاونی های متعارف تولیدی که در بیشتر زمینه ها فعالند، برای شناسایی مشکلات و موانع پیش روی فعالیتهای آنها فراخوان داده شده و در سه بخش به طور ویژه استفاده از ظرفیت تعاونی های تأمین نیاز صنایع و نقش آنها در کاهش هزینه های تولید و تامین مواد اولیه، تعاونی های فراگیر معدنی با عضویت اهالی روستاهایی که معادن در حریم آنها قرار گرفته و تعاونی های تولیدی روستایی با تمرکز بر صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیتهای بخش تعاون برای تحقق شعار سال

استفاده از ظرفیتهای بخش تعاون برای تحقق شعار سال