مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-04-24اجتماعي

مدارس آینده چه مهارت هایی را باید آموزش دهند؟


نتایج یک مقاله از پژوهشگران دانشگاه اصفهان با طرح این پرسش که «مدارس آینده چه مهارت هایی را باید آموزش دهند؟»، مطالعه ای آینده پژوهانه در ابعاد مختلف آموزش و چشم اندازی از مدرسه میان رشته ای آینده ارائه می دهد.

- ایسنا/اصفهان نتایج یک مقاله از پژوهشگران دانشگاه اصفهان با طرح این پرسش که مدارس آینده چه مهارت هایی را باید آموزش دهند؟ ، مطالعه ای آینده پژوهانه در ابعاد مختلف آموزش و چشم اندازی از مدرسه میان رشته ای آینده ارائه می دهد.

جامعه پایدار و دموکراتیک بدون پذیرش گسترده گروهی از ارزش ها از سوی عموم مردم و کسب حداقلی سواد و دانش توسط آنها میسر نمی شود؛ در این میان تعلیم وتربیت به معنای روش های سامان­ مند آموزش و یادگیری در مدرسه یا محیط های آموزشی مشابه مدرسه نقشی مهم در هر دو مقوله ایفا می کند.

محسن طاهری دمنه- استادیار گروه آینده پژوهی دانشگاه اصفهان در گفت و گو با ایسنا در خصوص این پژوهش با بیان اینکه از دید تاریخی و به تبعیت از چرخش های فلسفی، فرهنگی و فناورانه در قرن بیستم، سیستم های آموزشی نیز تغییرات متعددی را پشت سر گذاشته اند، اظهار کرد: ارزیابی این تغییرات با طرح این پرسش که آیا ارائه خدمات در سیستم آموزشی بهتر شده است یا خیر، پرسشی گذشته نگرانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس آینده چه مهارت هایی را باید آموزش دهند؟

مدارس آینده چه مهارت هایی را باید آموزش دهند؟