مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-04-24اقتصادي

کسر ناگهانی از حقوق ایثارگران/ مسئولان حکمت کارت: ما بی اطلاعیم


بخشی از جامعه ایثارگری که حقوق ماهیانه از بنیاد شهید دریافت می کردند، در سال جدید منتظر افزایش حقوق خود طبق قانون بودند اما نه تنها این افزایش شامل حالشان نشد بلکه با کسر 400 تا 700 هزار تومانی حقوق مواجه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماس ه و مقاومت خبرگزاری فارس هفته گذشته در حالی که همه دستگاه ها و نهادها مشغول پرداخت حقوق کارکنان حقوق بودند بخشی از جامعه ایثارگری که حقوق ماهیانه از بنیاد شهید دریافت می کردند منتظر افزایش حقوق خود طبق قانون بودند اما نه تنها این افزایش شامل حالشان نشد بلکه با کسر 400 تا 700 هزار تومانی حقوق مواجه شدند.

  *ایثارگران: بیمه حکمت کارت عجیب است برخی از این جانبازان در گفت وگو با خبرگزاری فارس با ابراز ناراحتی از عدم هر گونه توضیح یا خبری مبنی بر علت این کسر از حقوق گفتند: ای کاش به ما اطلاع داده شود چرا این مقدار مبلغ، آن هم در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی از حقوق ما کم شده است.

یکی دیگر از جانبازان که پی گیر این کسر از حقوق ناگهانی شده می گوید: با پیگیری هایی که از معاون تعاون بنیاد شهید انجام داده ایم به ما اطلاع دادند: علت برداشتن این مبالغ، هزینه بیمه کارت حکمت آنها بوده و افزایش حقوق از ماه اردیبهشت انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسر ناگهانی از حقوق ایثارگران/ مسئولان حکمت کارت: ما بی اطلاعیم

کسر ناگهانی از حقوق ایثارگران/ مسئولان حکمت کارت: ما بی اطلاعیم