مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-04-24فرهنگي

دو سال بلاتکلیفی برای بازگشت سرمایه/ هر فیلمنامه ای ارزش ساخت ندارد


تهیه کننده فیلم سینمایی «زالاوا» با اشاره به بلاتکلیفی سرمایه فیلم های مانده در صف اکران طی دو سال گذشته، تاکید کرد برخی از فیلمنامه ها ارزش ساختن ندارد.

- تهیه کننده فیلم سینمایی زالاوا با اشاره به بلاتکلیفی سرمایه فیلم های مانده در صف اکران طی دو سال گذشته، تاکید کرد برخی از فیلمنامه ها ارزش ساختن ندارد.

سمیرا برادری تهیه کننده فیلم سینمایی زالاوا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه اکران این اثر سینمایی گفت: زالاوا از جمله فیلم هایی است که قبل از اینکه بخواهد وارد چرخه اکران شود، امیدواریم بتواند سفر جشنواره ای خود را طی کند، در حال حاضر این فیلم دست، پخش کننده بین المللی است که این مسیر را پیش برد، در همین راستا در حال مذاکره با پخش کنندگان بین المللی هستیم تا بتوانیم مسیر جشنواره ای آن را پیش ببریم.

زالاوا را اکران آنلاین نمی کنم وی بیان کرد: برای پخش زالاوا نیز با دوستان پخش داخلی صحبت کرده ایم، البته نه تنها این فیلم بلکه دیگر فیلم ها نیز در بهترین شکل خود به دلیل شرایط کرونا به سختی به دست مخاطب می رسند، زالاوا نیز فیلمی نیست که بخواهم آن را اکران آنلاین کنیم، امیدوارم تزریق واکسن در جامعه و ایجاد ایمنی برای حضور مردم در سینما زودتر رخ دهد، در این فاصله نیز در جشنواره های مختلف حضور خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو سال بلاتکلیفی برای بازگشت سرمایه/ هر فیلمنامه ای ارزش ساخت ندارد

دو سال بلاتکلیفی برای بازگشت سرمایه/ هر فیلمنامه ای ارزش ساخت ندارد