مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-04-24بين الملل

قدردانی ترکیه، افغانستان و پاکستان از نقش ایران در میزبانی پناهندگان افغان


وزرای امور خارجه سه کشور ترکیه، افغانستان و پاکستان از نقش کشورهای منطقه و همسایه از جمله ایران در میزبانی پناهندگان افغان قدردانی کردند.

- وزرای امور خارجه سه کشور ترکیه، افغانستان و پاکستان از نقش کشورهای منطقه و همسایه از جمله ایران در میزبانی پناهندگان افغان قدردانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه ینی شفق ترکیه، مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه، شاه محمود قریشی وزیر خارجه پاکستان و محمد حنیف اتمر وزیر خارجه افغانستان روز گذشته در نشستی مجازی با موضوع صلح افغانستان شرکت کردند که در بخشی از بیاینه پایانی این نشست آمده است: سه کشور از نقش کشورهای منطقه و همسایه به ویژه ایران و پاکستان در میزبانی پناهندگان افغان به مدت بیش از چهار دهه قدردانی کرده و خواستار شرایطی قابل اجرا در افغانستان برای بازگشت اختیاری، امن، عزت مندانه، سریع و پایدار آن ها از طریق برنامه ای با پشتوانه مالی کافی شدند.

آنکارا، اسلام آباد و کابل از جامعه جهانی خواستند به کشورهای میزبان در برآورده ساختن نیازهای ضروری پناهندگان افغان کمک رسانی کرده، از بازگشت آن ها و تلاش دولت افغانستان برای استقرار مجدد حمایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی ترکیه، افغانستان و پاکستان از نقش ایران در میزبانی پناهندگان افغان

قدردانی ترکیه، افغانستان و پاکستان از نقش ایران در میزبانی پناهندگان افغان