مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-04-24اقتصادي

رجیستری گوشی چه فرآیندی دارد؟


در طرح رجیستری، پس از روشن کردن گوشی با استفاده از کد فعال سازی روی جعبه و یا کارت گارانتی و از طریق کد دستوری با انتخاب گزینه فعال سازی و وارد کردن شماره 15 رقمی درج شده روی جعبه (IMEI)، - در طرح رجیستری، پس از روشن کردن گوشی با استفاده از کد فعال سازی روی جعبه و یا کارت گارانتی و از طریق کد دستوری با انتخاب گزینه فعال سازی و وارد کردن شماره 15 رقمی درج شده روی جعبه (IMEI)، گوشی خود را فعال کنید.

برای طرح رجیستری شناخته می شود.

این طرح با هدف حفظ حقوق مشترکان و جلوگیری از فروش گوشی های قاچاق اجرا شد.

این طرح تمامی برندهای گوشی تلفن همراه موجود در بازار ایران را در بر گرفته و موجب حذف واردات گوشی های قاچاق و افزایش واردات قانونی گوشی و تجهیزات دارای سیم کارت شد.

در طرح رجیستری، پس از روشن کردن گوشی با استفاده از کد فعال سازی روی جعبه و یا کارت گارانتی و از طریق کد دستوری با انتخاب گزینه فعال سازی و وارد کردن شماره 15 رقمی درج شده روی جعبه (IMEI)، گوشی خود را فعال کنید.

ورود به سامانه و اپلیکیشن همتا و اپلیکیشن دولت همراه، راه های استعلام اصالت گوشی تلفن همراه و تجهیزات دارای سیم کارت هستند.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ویدیوی ایران هوشمند اشاره کرده که رجیستری گوشی تلفن همراه توسط سازمان تنظیم مقررات و از مهرماه 96 آغاز شد و تا پایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رجیستری گوشی چه فرآیندی دارد؟

رجیستری گوشی چه فرآیندی دارد؟