مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-04-24سياسي

جنس ضعیف همچنان در پی حقوق برابر


همسرش به او خیانت کرده، اما این‎ بار هم انگشت اتهام به سوی خانم خانه است، چرا که او فرصت رسیدن به سر و وضعش را نداشته و همسرش، آسان ترین و پرسودترین راه را انتخاب کرده، - ایسنا/آذربایجان شرقی همسرش به او خیانت کرده، اما این‎ بار هم انگشت اتهام به سوی خانم خانه است، چرا که او فرصت رسیدن به سر و وضعش را نداشته و همسرش، آسان ترین و پرسودترین راه را انتخاب کرده، "خیانت".

پس از مطرح شدن پیشنهادهایی در خصوص تجدید نظر در وضع قوانین مهریه که به نفع مردان تنظیم شده، این بار نوبت به تضییع حقوق زنان در تلویزیون و عادی جلوه دادن خیانت رسید؛ این روزها برخی از سریال های تلویزیونی هم برای عادی جلوه دادن خیانت تلاش می کنند، در حالیکه به گفته ی حضرت امام (ره) تلویزیون از همه مسائل تبلیغی و آلات تبلیغی، حساس تر است.

طبق اصل بیستم قانون اساسی، زن و مرد به طور یکسان در حمایت قانون قرار دارند و از حقوق انسانی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با رعایت موازین اسلام برخوردارند.

اصل بیست و یکم نیز معطوف به حقوق زن است و بر اساس این اصل، برابری زن و مرد در قانون اساسی کشور به کرات مطرح شده است، اما این حقوق حتی در ساخت سریال هم رعایت نمی شود، سریالی که بیش از آنکه به دنبال نشان دادن واقعیت باشد، خیانت را عادی جلوه می دهد و جمله ی منتسب به سیمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنس ضعیف همچنان در پی حقوق برابر

جنس ضعیف همچنان در پی حقوق برابر