مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-04-24سياسي

نشریات سمنانی نگران قانون جدید مجلس/مرگ تدریجی یک رویا


جمعی از فعالان رسانه ای در بخش نشریات مکتوب با امضای بیانیه ای نسبت به وضع قانون جدید آگهی های بازرگانی توسط مجلس برای نشریات مکتوب اعتراض کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، گروهی از مدیران مسئول، نمایندگان نشریات و هفته نامه های استان سمنان خطاب به مجمع نمایندگان استان نامه ای سرگشاده ارسال و در آن نسبت به مصوبه اخیر مجلس درباره آگهی های مطبوعاتی ابراز نگرانی کردند.

متن نامه به این شرح است: اعضای محترم مجمع نمایندگان استان سمنان با سلام، ادب و احترام این واژه هایی که می خوانید به منزله هشدار نسبت به مرگ حتمی رسانه های مکتوب و خنجری است که با دست خانه ملت و نماد دمکراسی یعنی مجلس شورای اسلامی بر گلوی زبان ملت و رکن چهارم دمکراسی یعنی مطبوعات این مرزوبوم کشیده می شود.

و آن تلاش و اقدام دولت و مجلس برای حذف الزام دستگاه های اجرایی به درج آگهی های مناقصه و مزایده در مطبوعات و رسانه های مکتوب است.

رسانه های مکتوب استان سمنان اطمینان می دهند که این اقدام دو قوه مجریه و مقننه باعث خاموش شدن چراغ بیداری و آگاهی و اضافه شدن سیل بیکاران، در سالی که از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی بنام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده، بوده و درجهت مقابله و رویارویی با این نامگذاری ارزیابی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشریات سمنانی نگران قانون جدید مجلس/مرگ تدریجی یک رویا

نشریات سمنانی نگران قانون جدید مجلس/مرگ تدریجی یک رویا