مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-04-24اقتصادي

جولان دلالان در میدان تره بار اهواز


رییس اتحادیه میوه و تره بار اهواز گفت: میوه فروش ها اگر نتوانند بارهای درجه یک را از میدان خریداری کنند، به خرید از دلال ها روی می آورند؛ دلال هایی که در میدان تره بار حضور دارند، - بارهای لوکس و درجه یک را خریداری می کنند و بعد، منتظر خریدار می مانند.

عبدالرضا جمالی پور در گفت وگو با ایسنا در خصوص مشکلات میدان تره بار اهواز، اظهار کرد: یکی از مشکلات میدان تره بار اهواز، زمان کاری میدان است که در شب از ساعت 23 شروع می شود و تا 10 صبح روز بعد ادامه دارد؛ جنس های لوکس و درجه یک، ساعت 23 به بالاترین قیمت برای فروش می رسند و اغلب نیز میوه فروش های مناطق کیانپارس، زیتون و گلستان خریدار این نوع بارها هستند.

وی گفت: میوه فروش ها اگر نتوانند بارهای درجه یک را از میدان خریداری کنند، به خرید از دلال ها روی می آورند؛ دلال هایی که در میدان تره بار حضور دارند، بارهای لوکس و درجه یک را خریداری می کنند و بعد، منتظر خریدار می مانند.

رییس اتحادیه میوه و تره بار اهواز درباره نحوه فعالیت دلالان میوه تصریح کرد: این دلالان جای مشخصی ندارند و در زمان فروش بار خود به میوه فروشان، نه فاکتور به آن ها تحویل می دهند و نه به قیمت مصوب بار خود را به آن ها می فروشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان دلالان در میدان تره بار اهواز

جولان دلالان در میدان تره بار اهواز