مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-04-24سياسي

سخنی با نماینده مجلس خبرگان؛ هموارکردن راه بهشت!


پایگاه خبری جماران، بعد از بحث پرجنجال "بهشت زوری" بردنِ مردم، نوبت به سخن از هموار کردن راه بهشت و کم کردن جهنمیان رسید! عضو مجلس خبرگان رهبری در حرم کریمه اهل بیت می گوید: "دولت اسلامی باید راه رفتن به بهشت را هموار و تعداد جهنمی ها را کاهش دهد.

" تردیدی نیست چنین اظهارنظرهایی که از سوی شخصیت های سیاسی و صاحب تریبون ایراد می شود نه تنها ارزش معنوی ایجاد نمی کند بلکه بر ذهن جوان امروز ایجاد شبهه و تزلزل می کند.

پاسخ این چند سؤال را بدهید: 1 - مقصود از دولت اسلامی چیست؟ آیا مقصود کلیتِ حاکمیت کشور است یا فقط قوه مجریه؟ اگر فقط قوه مجریه مقصود باشد که تهافت پیش می آید! 2- همواریِ "راه بهشت" چیست؟ مقصود از راه بهشت؛ گشت ارشاد، تهدید و ارعاب، شلاق و دادگاه است یا فقط جمعه و جماعت و اعتکاف است؟ یعنی شامل محتوای خطبه و خطابه ها و رسانه ی ملی و.

هم می شود؟ آیا شخصی که دارای عنوان قانونی و سیاسی است و سیلی به گوش یک سرباز وظیفه شناس می زند ارتباطی با هموار کردن راه بهشت دارد؟! آیا فرستادن یک کودک به عنوان مدافع شخصیت های نظام، جلوی دوربین و به بزرگ تر از خودش به کنایه بگوید: "امسال سال گاو است! " هموار کردن راه بهشت است؟! تخریب یک وزارتخانه ای که مشغول مذاکره و گرفتن حق ملت مظلوم است، راه بهشت است؟! نمونه های متعددی از ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنی با نماینده مجلس خبرگان؛ هموارکردن راه بهشت!

سخنی با نماینده مجلس خبرگان؛ هموارکردن راه بهشت!